Целый мир

Форум для друзей
Текущее время: 28 мар 2024, 23:18

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: UGG Väder Stövlar
СообщениеДобавлено: 15 янв 2022, 10:40 
Не в сети

Зарегистрирован: 15 янв 2022, 10:00
Сообщений: 7
Cпасибо сказано: 0
Спасибо получено:
0 раз в 0 сообщении
Имя: quague
city, country: LA
Supermodeller är till stor del medvetna när de fotograferas och samarbetar med paparazzi för att visa upp outfits som har stylats av proffs – det är en del av maskineriet för att upprätthålla deras image som smakmakare, och i allmänhet ett helt annat odjur än tabloidernas otyglade galenskap journalistik sett i den senaste dokumentären om Britney Spears. Dam/Herr UGG Väder Stövlar Vad försöker modellerna säga genom att visa upp sin kärlek till Ugg-stövlar - klumpiga "hustofflor" som i vissa fall (som Emily Ratajkowski) har stylats med en annars ambitiös outfit (läderkavaj, ringörhängen).

Изображение

Det är antagligen en knock-on-effekt från den nuvarande svepningen av Noughties-nostalgi som går om mode – exponerade G-strängar, velourträningsoveraller, sloganhattar... UGG Väder Stövlar var A-listers inofficiella arbetsuniform under åren 2001 till 2004, som alla bars av alla. från Sarah Jessica Parker till J.Lo, Britney Spears och Paris Hilton. När jag analyserade dessa bilder försökte jag förstå vad deras dragningskraft var då – övertygad, som jag alltid är, att modetrender till stor del är tecken på förändringar i hur vi förstår popkulturen.

Luka Sabbat har arbetat med UGG Väder Stövlar Lägsta Priset sedan dess 40-årsjubileum i AW18, och är en skådespelare och kreativ entreprenör som utforskar världarna av konst, mode och underhållning. Han är Gen Zs "It Boy" tack vare hans störande stil, unika utseende och trendsättande inflytande på sociala medier, som han utnyttjade till en blomstrande karriär inom TV och film. Luka ärvde sin konstnärliga anda från pappa Clark Sabbat, en designer och kreativ konsult.

Ryktena är sanna, vintern kommer. Det betyder att det är dags att byta nattmarknader mot Netflix, gymmet mot yoga hemma och poolrutschbanor mot ett par UGG Väder Stövlar Billigt Online. Ikoniskt och lyxigt bekvämt, visste du att ugg-stövlar är de officiella skorna för människor som vet hur man gör livet rätt? Fårskinnsunderverken kan spåras tillbaka till slutet av 70-talet när en australisk surfare bosatt i USA introducerade dem till södra Kalifornien och sedan USA och hela vägen till början av 2000-talet, när den tidiga modeikonen Paris Hilton regelbundet hänvisades till dem och Oprah ansåg dem vara en av hennes "favoritsaker" (ja, alla i publiken den dagen fick ett gratis par).

Och ändå kämpade jag för att hitta en - det som gör Köp UGG Väder Stövlar anmärkningsvärt är att de är helt omärkliga. Sedan starten på 70-talet har de konsekvent hittat en publik, som regelbundet cyklat in och ut ur modet, utan att någonsin gå iväg. Ugg som företag har utan tvekan försökt att lansera sig själv för den nya generationen – förra året presenterade de samarbeten med kultiga nya gen-märken Telfar, Molly Goddard och Eckhaus Latta – och kanske är denna förnyade A-list-besatthet, som jag initialt tänkt, helt enkelt resultatet av en välgjord PR-strategi.

http://www.neufkanga.com


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
Cпасибо сказано 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа



Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Вы можете создать форум бесплатно PHPBB3 на Getbb.Ru, Также возможно сделать готовый форум PHPBB2 на Mybb2.ru
Русская поддержка phpBB